Zwroty

  1. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki.Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
  2. Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
  3. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie.
  4. Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail.

Protokół przyjęcia zwrotu